مصاحبه آرشیو خبر ها
کونته در ایتالیا بهترین است / 2 اسکودتوی سالم یووه را گرفتـند

کونته در ایتالیا بهترین است / 2 اسکودتوی سالم یووه را گرفتـند

فابیو کاپلو ، سرمربی بزرگ ایتالیایی که سابقه 165 بازی با لباس یوونتوس و 2 سال مربیگری در این تیم را دارد و بسیاری کونته را با او مقایـسه می کنند در مصاحبه ای با اسکای در مورد کونته گفت :

" آنتونیو کونته ثابت کرده است که می تواند یک تیمِ بزرگ را اداره کند ، در یک زمانِ سخت . او یک سبکِ بازیِ بسیار خوب به این تیم داده است که کارِ کونته را دارد نشان می دهد و دوباره روحیه ی پیروزی را به تیمی داد که از لحظاتِ سختی می آمد "

" او در مدتی که در یوونتوس بوده اندیشه ها را تغییر داده است . او به دلیلِ کارهای بزرگی که در چنین مدتِ کوتاهی کرده و برای موفقیت هایی که در حالِ به دست آوردن است قطعاً اکنون بهترین مربیِ ایتالیا است "

" هنوز زود است برای گفتنِ این که او بهترین مربی در اروپا است ، مربی هایِ زیادی هستند و بهتر است که هنوز چند سالِ دیگر برای گفتن ِ این صبر کرد "

بازی یوونتوس و رُم ؟

" بازیِ یوونتوس و رُم خیلی مهم است . به نظرِ من عدمِ شرکتِ رُم در جام های دیگر کمکی برای این تیم برای جبرانِ فاصله ی به وجود آمده خواهد بود ، اما اگر یوونتوس فاصله را 8 امتیاز کند می تواند با اداره کردنِ وضعیت شرایطِ خوبی را برای خود رقم بزند . رُم تیمِ خوبی دارد که توسطِ یک مربیِ خوب هدایت می شود "

" این تیم می تواند برایِ اسکودتو رقابت کند و باید منتظر باشد که خستگیِ بازی های اروپایی برای یوونتوس مشکل ایجاد کند . نقطه ی قوتِ یوونتوس خطِ دفاع است ؛ زیرا یک سازماندهیِ دفاعیِ خوب می تواند امکانِ جلو رفتن بدونِ مشکل را به هافبک ها و مهاجم ها بدهد . من لحظاتِ زیبایی را در هر دو تیم گذارندم و از این رو هر دو تیم را در قلبم دارم "

" در رُم بعد از سال ها موفق به بردنِ اسکودتو شدیم و در یوونتوس دو اسکودتو بردیم که آن را لغو کردند که من آن را قبول ندارم و برای من هر دو اسکودتو سالم و معتبر هستند . همیشه حق با آمارها است و آمارها می گویند که تیم ِ کونته بهتر از تیمِ من است . رکوردها برای شکسته شدن هستند و آمار ها به وضوح بیان کننده ی حقیقت هستند "

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: